Reebok

Adidasi Originali Reebok. Adidasi Reebok Originali. Adidasi Reebok Originali Barbati. Incaltaminte Sport Originala Reebok. Adidasi Originali. Adidasi Barbati. Adidasi Dama. Pantofi Sport Reebok. Pantofi Sport Originali Reebok.

Despre Brandul Reebook

Brandul Reebok s-a lansat in 1958 ca o companie sora la JW Foster and Sons. Inca din 1895, JW Foster and Sons a inceput sa fabrice pantofi pe care mai apoi ii vinde peste Regatul Unit. Chiar daca nu au atras prea mult atentia, au avut destul sucess, pantofii sport fiind purtati de catre sportivii din Jocurile Olimpice de vara din 1924.

In anul 1978 Paul Fireman, un partener distribuitor de articole sportive a gasit Reebok la un spectacol de comerț internațional. Trei ani mai târziu, Paul Fireman a cumparat brandul si l-a adus pe piata americana. In 1981 compania a câștigat peste 1,5 milioane $ în vânzări. In 1982 a introdus primul pantof atletic pentru femei, Freestyle. Aceasta mutare a ajutat brandul sa apuce cea mai mare parte a cotei de piata la inceputul anilor 1980. Linia de incaltaminte sport se va concentra asupra a trei aspecte: tendinta în creștere, exercitiu, cresterea numarului de femei implicate in sport. Pana la sfarsitul anilor 1980, brandul a crescut intr-o companie de Sneaker respectabila, continuand sa sporeasca prin introducerea de noi tehnologii.

In 1989, Reebok a introdus pompa in lumea de baschet. Acești pantofi au fost conceputi special pentru baschet. Pantoful folosea un balon de aer care putea fi umflat de o pompa mica, localizata pe limba pantofului. Acest pantof inovator a fost proiectat pentru depasi „Nike Air”, si a debutat cu un pret autocolant de 170$, aproape dublu fata de pretul altor pantofi de baschet. Dar, in ciuda diferentei de pret imens Reebok a avut o revelatie. Peste o perioada de patru ani au vandut peste 20 de milioane de perechi la nivel mondial.

Parteneriat

În 1996 au avut ca tinta jucatorul nou venit la NBA, Allen Iverson. Din 1996 până în 2000, Iverson si Reebok au avut parte de succes in promovarea brandului,  atat pe teren si în afara. Cu Iverson rapid, devenind un superstar NBA, pantoful  cunoscut sub numele de „The Answer” a fost  vandut  intr-un ritm rapid, contribuind la readucerea brandului in prim-planul industriei. In anul 2001, Reebok a facut un angajament imens cu Iverson. Acesta semneaza un contract care garanteaza parteneriatul cat timp va juca la NBA.

Tehnologia ATR

In 2005, in timpul NBA All-Star Weekend, Reebok a introdus noua tehnologie ATR (Above The Ritm). In timpul jocului All-Star, superstarurile  NBA ,Allen Iverson și Yao Ming, au prezentat tehnologia ATR către lume. In plus fata de Iverson și Ming, Steve Francis, Baron Davis, și Jerome Williams sunt, de asemenea,incantati sa promoveze noile incaltaminte sport.

La scurt timp dupa debutul ATR, Reebok a fost zguduit încă o dată. Brandul a fost cumparat de catre Adidas-Salomon pentru 3780000000. Prin unirea fortelor, pot deveni  numarul unu in confectionarea de pantof sport din lume.  Continuand sa construiasca si sa comercializeze produse in jurul valorii superstarurilor NBA, Reebok va fi in curand din nou popular printre jucatori de top din intreaga lume.

<< Filtru Produse / Reebok / Showing all 31 results
Categorie Produse
Alege Brandul
Marimea Pantofi
Marime Haine/Accesorii
<< Filtru Produse / Reebok / Showing all 31 results
Categorie Produse
Alege Brandul
Marimea Pantofi
Marime Haine/Accesorii