TRENING NIKE BOYS GARCONS – 619098 687

TRENING ORIGINAL NIKE BOYS GARCONS – 619098 687

TRENING NIKE BOYS GARCONS - 619098 687

Nike a creat noul model de trening pentru copii Nike Boys Garcons. Realizat cu un design modern ingenios, avand culori negru, rosu si alb este ideal pentru uzura zilnica. Datorita materialului de inalta calitate moale la atingere, este perfect pentru terenul de joaca. Poate fi achizitionat on-line pe aasport.ro sau din magazinul AA SPORT.

Bluza de trening este conceputa cu gluga captusita pentru protectie. Detine sistem de inchidere practic prevazut cu fermoar. Iar pentru o fixare exceptionala are mansetele manecilor si cea din talie late si striate. Pantalonii treningului Nike, oferit de AA SPORT, detin un croi SlimFit. Deasemenea au betelie elastica in talie si mansete elastice in zona gleznelor, garantand o fixare excelenta. Materialul din care este confectionat treningul Nike, oferit de AA SPORT, este de 80% bumbac si 20% poliester.  Acesta asigura un confort excelent si o respirabilitate uluitoare. Captuseala glugii este confectionata din material de 100% bumbac pentru o protectie fantastica.

Despre Brandul Nike

Nike este o companie si un brand inovator. Compania a fost fondata in anul 1964 si a fost una dintre primele companii care au realizat incaltaminte speciala pentru atleti. In 1964, fostul alergator al Universitatii din Oregon, Phil Knight și fostul său antrenor Bill Bowerman, au fondat compania, în scopul de a ajuta comunitatea de atleti in a avea acces la cele mai bune modele pantofi sport. Ei au numit aceasta companie Blue Ribbon Sports (BRS), compania in curs de formare a început ca un distribuitor pentru Onitsuka Tiger. Se pare că Bowerman a vândut cele mai multe perechi de pantofi din portbagajul masinii sale.

In anul 1972 marca Nike a fost lansata dupa numele zeitei inaripata a victoriei, conform mitologiei grecesti. Sigla marcii Nike numita “swoosh” reprezinta chiar aripa zeitei, fiind creata de Caroline Davidson. Anii ’80 și ’90 au generat profituri ce mai mari cand Nike a început să-și asume apariția articolelor cu imprimeu Juggernaut. ” Advertising Age ” a numit Nike in 1996 comerciantul Anului , invocând ” aripa omniprezenta … a fost mai mult recunoscută și râvnita de consumatori decât orice brand”. În același an veniturile Nike au fost de o suma uimitore 6740000000 $. Asteptanduse la 8 miliarde dolari in vanzari in anul 1997, Nike a vizat 12 miliarde $ de vanzari de anul 2000.Puțini pot pune la îndoială hegemonia financiare Nike. Dar aproape 7 miliarde $ în venituri imploră în mod clar problema.

Dorintele de a atinge profesionalismul si topul modei sport, aparent paradoxal se ciocnesc în inimile și mințile consumatorilor și fac din Nike zelul neînduplecat pentru pantofi și îmbrăcăminte. În plus, activitatea brandului Nike este promovata de sportivi de nivel înalt, produsele Nike facand apel la nenumarate vârste și categorii diferit  de consumatori.

Leave a Reply

Filtru Produse
0

Your Cart