TRENING NIKE GIRLS FILLES – 588989 133

TRENING ORIGINAL NIKE GIRLS FILLES – 588989 133

TRENING ORIGINAL NIKE GIRLS FILLES - 588989 133

Nike a creat noul model de trening pentru fetite, Nike Girls Filles, ideal pentru uzura zilnica datorita designului modern si a culorilor vii, roz cu crem. Este perfect pentru terenul de joaca gratie materialului de inalta calitate din care este confectionat. Treningul Nike poate fi achizitionat on-line pe aasport.ro sau din magazinul AA SPORT.

Bluza este conceputa cu guler inalt pentru protectia gatului. Detine sistem de inchidere prevazut cu fermoar. Mansetele manecilor si cea din talie sunt late si striate asigurand o fixare excelenta. Pantalonii treningului Nike, oferit de AA SPORT, sunt conceputi cu betelie lata elastica in talie, un croi RegularFit, oferind un aspect modern. Materialul din care este confectionat treningul Nike, oferit de AA SPORT, este de 100% poliester, garantand un confort exceptional si o miscare cat mai naturala in timpul exercitiilor fizice.

Despre Brandul Nike

Nike este o companie si un brand inovator. Compania a fost fondata in anul 1964 si a fost una dintre primele companii care au realizat incaltaminte speciala pentru atleti. In 1964, fostul alergator al Universitatii din Oregon, Phil Knight și fostul său antrenor Bill Bowerman, au fondat compania. Asta în scopul de a ajuta comunitatea de atleti in a avea acces la cele mai bune modele pantofi sport. Ei au numit aceasta companie Blue Ribbon Sports (BRS). Compania in curs de formare a început ca un distribuitor pentru Onitsuka Tiger. Se pare că Bowerman a vândut cele mai multe perechi de pantofi din portbagajul masinii sale.

In anul 1972 marca Nike a fost lansata dupa numele zeitei inaripata a victoriei, conform mitologiei grecesti. Iar sigla marcii Nike numita “swoosh” reprezinta chiar aripa zeitei, fiind creata de Caroline Davidson. Anii ’80 și ’90 au generat profituri ce mai mari cand Nike a început să-și asume apariția articolelor cu imprimeu Juggernaut. ” Advertising Age ” a numit Nike in 1996 comerciantul Anului , invocând ” aripa omniprezenta … a fost mai mult recunoscută și râvnita de consumatori decât orice brand”. În același an veniturile Nike au fost de o suma uimitore 6740000000 $. Asteptanduse la 8 miliarde dolari in vanzari in anul 1997, Nike a vizat 12 miliarde $ de vanzari de anul 2000.

Puțini pot pune la îndoială hegemonia financiare Nike. Dar aproape 7 miliarde $ în venituri imploră în mod clar problema. Dorintele de a atinge profesionalismul si topul modei sport, aparent paradoxal se ciocnesc în inimile și mințile consumatorilor. Si astfel fac din Nike zelul neînduplecat pentru pantofi și îmbrăcăminte. În plus, activitatea brandului Nike este promovata de sportivi de nivel înalt, produsele Nike facand apel la nenumarate vârste și categorii diferit  de consumatori.

Leave a Reply

Filtru Produse
0

Your Cart