TRICOU NIKE FUTURA BRIDGE – 739336 010

TRICOU ORIGINAL NIKE FUTURA BRIDGE – 739336 010

TRICOU ORIGINAL NIKE FUTURA BRIDGE - 739336 010

 

Nike Futura Bridge este model nou de tricou pentru barbati ce face parte din colectia de primavara 2016. Conceput cu un design modern, tricoul Nike detine imprimeu ce reprezinta frumusetea orasului noaptea. Inspirand valuri de energie ce simbolizeaza miscarea constanta a energiei si fluxul sau fara sfarsit ce ne uneste pe toti. Usor si confortabil, tricoul Nike Futura Bridge, poate fi achizitionat on-line pe aasport.ro sau din magazinul AA SPORT.

Croiul RegularFit ofera o fixare perfecta a marimii avantajand orice forma a corpului. Tricoul Nike, oferit de AA SPORT, detine guler rotund striat si maneci scurte. Confortul termic este asigurat de tesatura Dri-Cell creata special pentru a pastra umezeala departe de piele. Oferind astfel o ventilatie sporita. Imprimeul din partea frontala ofera un plus de stil tinutei smart-casual.

Material: 100% bumbac

Culoare: Negru.

Despre Brandul Nike

Nike este o companie si un brand inovator. Compania a fost fondata in anul 1964 si a fost una dintre primele companii care au realizat incaltaminte speciala pentru atleti.

In 1964, fostul alergator al Universitatii din Oregon, Phil Knight și fostul său antrenor Bill Bowerman, au fondat compania. Asta în scopul de a ajuta comunitatea de atleti in a avea acces la cele mai bune modele pantofi sport. Ei au numit aceasta companie Blue Ribbon Sports (BRS). Compania in curs de formare a început ca un distribuitor pentru Onitsuka Tiger. Se pare că Bowerman a vândut cele mai multe perechi de pantofi din portbagajul masinii sale. In anul 1972 marca Nike a fost lansata dupa numele zeitei inaripata a victoriei, conform mitologiei grecesti, iar sigla marcii Nike numita “swoosh” reprezinta chiar aripa zeitei, fiind creata de Caroline Davidson.

Anii ’80 și ’90 au generat profituri ce mai mari cand Nike a început să-și asume apariția articolelor cu imprimeu Juggernaut. ” Advertising Age ” a numit Nike in 1996 comerciantul Anului , invocând ” aripa omniprezenta … a fost mai mult recunoscută și râvnita de consumatori decât orice brand”. În același an veniturile Nike au fost de o suma uimitore 6740000000 $. Asteptanduse la 8 miliarde dolari in vanzari in anul 1997, Nike a vizat 12 miliarde $ de vanzari de anul 2000.Puțini pot pune la îndoială hegemonia financiare Nike. Dar aproape 7 miliarde $ în venituri imploră în mod clar problema.

Dorintele de a atinge profesionalismul si topul modei sport, aparent paradoxal se ciocnesc în inimile și mințile consumatorilor și fac din Nike zelul neînduplecat pentru pantofi și îmbrăcăminte. În plus, activitatea brandului Nike este promovata de sportivi de nivel înalt, produsele Nike facand apel la nenumarate vârste și categorii diferit  de consumatori.  

 

Previous Post

ADIDASI ADIDAS BREEZE 101 2 W - AF5344

Next Post

ADIDASI PUMA FLEXRACER - 360580 03

Produse Asemănătoare

0

Your Cart