- truck icon
- TRANSPORT GRATUIT
- Beneficiați de livrare gratuită la comenzi peste 499 lei
TRICOU NIKE MATCHUP – 727689 657
TRICOU ORIGINAL NIKE MATCHUP – 727689 657
Nike Matchup este model nou de tricou pentru barbati, din colectia de primavara Nike 2016. Designul este ingenios in dungi subtiri orizontale pe toata suprafata. Acesta face din acest model unul potrivit pentru activitatile din aer liber si implicit pentru uzura de zi cu zi. Tricoul Nike Matchup poate fii achizitionat on-line pe aasport.ro sau din magazinul AA SPORT.
Realizat cu guler polo cu inchidere in doi nasturi, maneci scurte ce dispun de mansete striate, pentru o fixare excelenta. Tricoul Nike oferit de AA SPORT, detine un croi RegularFit ce asigura o potrivire excelenta a marimii. Partea din spate este mai lunga decat cea din fata, fiind taiate pe laterale. Pentru a avea un confort termic optim, tricoul detine tehnologia ultramoderna Dri-Cell. Aceasta permite pielii sa respire pastrand umezeala la distanta. Croiala la moda si culorile vii de vara faciliteaza asortarea la orice tinuta de zi.
Material: 100% bumbac
Culoare: Rosu, Alb.
Despre Brandul Nike
Nike este o companie si un brand inovator. Compania a fost fondata in anul 1964 si a fost una dintre primele companii care au realizat incaltaminte speciala pentru atleti. In 1964, fostul alergator al Universitatii din Oregon, Phil Knight și fostul său antrenor Bill Bowerman, au fondat compania, în scopul de a ajuta comunitatea de atleti in a avea acces la cele mai bune modele pantofi sport. Ei au numit aceasta companie Blue Ribbon Sports (BRS), compania in curs de formare a început ca un distribuitor pentru Onitsuka Tiger. Se pare că Bowerman a vândut cele mai multe perechi de pantofi din portbagajul masinii sale.
In anul 1972 marca Nike a fost lansata dupa numele zeitei inaripata a victoriei, conform mitologiei grecesti. Sigla marcii Nike numita “swoosh” reprezinta chiar aripa zeitei, fiind creata de Caroline Davidson. Anii ’80 și ’90 au generat profituri ce mai mari cand Nike a început să-și asume apariția articolelor cu imprimeu Juggernaut. ” Advertising Age ” a numit Nike in 1996 comerciantul Anului , invocând ” aripa omniprezenta … a fost mai mult recunoscută și râvnita de consumatori decât orice brand”. În același an veniturile Nike au fost de o suma uimitore 6740000000 $. Asteptanduse la 8 miliarde dolari in vanzari in anul 1997, Nike a vizat 12 miliarde $ de vanzari de anul 2000.Puțini pot pune la îndoială hegemonia financiare Nike. Dar aproape 7 miliarde $ în venituri imploră în mod clar problema.
Dorintele de a atinge profesionalismul si topul modei sport, aparent paradoxal se ciocnesc în inimile și mințile consumatorilor și fac din Nike zelul neînduplecat pentru pantofi și îmbrăcăminte. În plus, activitatea brandului Nike este promovata de sportivi de nivel înalt, produsele Nike facand apel la nenumarate vârste și categorii diferit de consumatori.
Previous Post
TRICOU NIKE MATCHUP POLO - 727689 435
Next Post
TRENING PUMA STYLE ATHL HD SWT SUIT TR CL - 836562 06