- truck icon
- TRANSPORT GRATUIT
- Beneficiați de livrare gratuită la comenzi peste 499 lei
TRICOU NIKE MATCHUP POLO – 727689 435
TRICOU ORIGINALI NIKE MATCHUP POLO – 727689 435
Nike Matchup este model nou de tricou pentru barbati. Realizat cu un design modern indraznet, in dungi subtiri orizontale si culori de vara, usor de asortat la orice tinuta smart-casual. Potrivit pentru activitatile zilnice, tricoul Nike Matchup poate fi achizitionat on-line pe aasport.ro sau din magazinul AA SPORT.
Este conceput cu guler polo, maneci scurte ce detin mansete stiate si un croi RegurFit. Tricoul Nike oferit de AA SPORT, favorizeaza orice conformatie a corpului ascuzand defecte si punand in valore calitati ale corpului. Materialul detine textura Dri-Cell ce asigura o ventilatie optima pastrand umezeala departe de corp. Detaliile de design si culorile tricoului ofera tinutei tale un look modern. Iar logo-ul Nike aplicat discret pe piept in partea stanga, subiliaza originalitatea tinutei.
Material: 100% bumbac
Culoare: Albastru, Alb, Rosu
Despre Brandul Nike
Nike este o companie si un brand inovator. Compania a fost fondata in anul 1964 si a fost una dintre primele companii care au realizat incaltaminte speciala pentru atleti. In 1964, fostul alergator al Universitatii din Oregon, Phil Knight și fostul său antrenor Bill Bowerman, au fondat compania. Asta în scopul de a ajuta comunitatea de atleti in a avea acces la cele mai bune modele pantofi sport. Ei au numit aceasta companie Blue Ribbon Sports (BRS), compania in curs de formare a început ca un distribuitor pentru Onitsuka Tiger. Se pare că Bowerman a vândut cele mai multe perechi de pantofi din portbagajul masinii sale.
In anul 1972 marca Nike a fost lansata dupa numele zeitei inaripata a victoriei, conform mitologiei grecesti. Sigla marcii Nike numita “swoosh” reprezinta chiar aripa zeitei, fiind creata de Caroline Davidson. Anii ’80 și ’90 au generat profituri ce mai mari cand Nike a început să-și asume apariția articolelor cu imprimeu Juggernaut. ” Advertising Age “. A numit Nike in 1996 comerciantul Anului , invocând ” aripa omniprezenta … a fost mai mult recunoscută și râvnita de consumatori decât orice brand”. În același an veniturile Nike au fost de o suma uimitore 6740000000 $. Asteptanduse la 8 miliarde dolari in vanzari in anul 1997, Nike a vizat 12 miliarde $ de vanzari de anul 2000.Puțini pot pune la îndoială hegemonia financiare Nike. Dar aproape 7 miliarde $ în venituri imploră în mod clar problema.
Dorintele de a atinge profesionalismul si topul modei sport, aparent paradoxal se ciocnesc în inimile și mințile consumatorilor și fac din Nike zelul neînduplecat pentru pantofi și îmbrăcăminte. În plus, activitatea brandului Nike este promovata de sportivi de nivel înalt, produsele Nike facand apel la nenumarate vârste și categorii diferit de consumatori.
Previous Post
GEANTA NIKE BRASILIA - BA4829 455
Next Post
TRICOU NIKE MATCHUP - 727689 657