TRICOU NIKE SPORTSWEAR POLO – 909746 010

TRICOU ORIGINAL NIKE SPORTSWEAR POLO – 909746 010

TRICOU NIKE SPORTSWEAR POLO - 909746 010

Tricou Original Nike Sportswear Polo este model nou de imbracaminte sport de strada pentru barbati. Acesta face parte din colectia de primavara Nike 2019. Designul este modern, monocrom, avand logo-ul Nike aplicat discret in piept pentru un plus de originalitate. Tricoul Nike este potrivit pentru activitatile din aer liber si implicit pentru uzura de zi cu zi. Tricoul Nike Sportswear Polo poate fii achizitionat on-line pe www.aasport.ro sau din magazinul AA SPORT.

Realizat cu guler polo cu inchidere in doi nasturi, maneci scurte ce dispun de mansete striate, pentru o fixare excelenta. Tricoul Nike oferit de AA SPORT, detine un croi RegularFit ce asigura o potrivire excelenta a marimii. Partea din spate este mai lunga decat cea din fata, avand crapaturi pe laterale. Pentru a avea un confort termic optim, tricoul detine tehnologia ultramoderna Dri-Cell. Aceasta permite pielii sa respire pastrand umezeala la distanta.

Material: 100% bumbac

Culoare: Alb, Negru.

Despre Brandul Nike

Nike este o companie si un brand inovator. Compania a fost fondata in anul 1964 si a fost una dintre primele companii care au realizat incaltaminte speciala pentru atleti. In 1964, fostul alergator al Universitatii din Oregon, Phil Knight și fostul său antrenor Bill Bowerman, au fondat compania, în scopul de a ajuta comunitatea de atleti in a avea acces la cele mai bune modele pantofi sport. Ei au numit aceasta companie Blue Ribbon Sports (BRS), compania in curs de formare a început ca un distribuitor pentru Onitsuka Tiger. Se pare că Bowerman a vândut cele mai multe perechi de pantofi din portbagajul masinii sale.

In anul 1972 marca Nike a fost lansata dupa numele zeitei inaripata a victoriei, conform mitologiei grecesti. Sigla marcii Nike numita “swoosh” reprezinta chiar aripa zeitei, fiind creata de Caroline Davidson. Anii ’80 și ’90 au generat profituri ce mai mari cand Nike a început să-și asume apariția articolelor cu imprimeu Juggernaut. ” Advertising Age ” a numit Nike in 1996 comerciantul Anului , invocând ” aripa omniprezenta … a fost mai mult recunoscută și râvnita de consumatori decât orice brand”. În același an veniturile Nike au fost de o suma uimitore 6740000000 $. Asteptanduse la 8 miliarde dolari in vanzari in anul 1997, Nike a vizat 12 miliarde $ de vanzari de anul 2000.Puțini pot pune la îndoială hegemonia financiare Nike. Dar aproape 7 miliarde $ în venituri imploră în mod clar problema.

Dorintele de a atinge profesionalismul si topul modei sport, aparent paradoxal se ciocnesc în inimile și mințile consumatorilor și fac din Nike zelul neînduplecat pentru pantofi și îmbrăcăminte. În plus, activitatea brandului Nike este promovata de sportivi de nivel înalt, produsele Nike facand apel la nenumarate vârste și categorii diferit  de consumatori.

Previous Post

TRICOU NIKE FUTURA ICON TEE - AR5004 100

Next Post

TRICOU NIKE SPORTSWEAR POLO - 909746 063

Produse Asemănătoare

0

Your Cart